Bra dag :D

Idag i skolan så hade vi mysfredag. Det blev vi hade iallafall tur med vädret .. Vi skulle se Fast & Furios 5 men den var tydligen för läskig för oss för vi skulle se film med 3-4:an..
Sedan efter skolan så stack jag och Ellen till Ellen och där hade vi kul. Vi gick till Jakkeri efter ett tag men dom ville typ inte vara med oss men sen ville dom det :D
Sen efter det stack vi till sporthallen och där hade vi super kul. .Tog en hel del bilder hos Ellen och dom kommer imorgon mest troligt ;) Eller idag senare, vet inte.
Vi åt pizza hos Ellen och det var ju gott.. Riktigt gott :D
När jag kom hem fixade jag hästarna sedan gick jag till Sanna och hjälpte till att baka bullar en liten stund innan jag gick hem. Nyss har jag vikit tvätt och nu ska jag ut till Flisan och fixa vatten :)

Kommentarer
Postat av: Alva

2011-10-28 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0