Super bra :D

Har nyss varit ute och ridit båda hästarna. Först red jag Ronja och jag for till fotbollsplan och red där. Ronja lyssnade jätte bra och hon var inte alls såhär idag att hon bara ville springa. I galoppen var hon hur lugn som helst och samma i traven. Blev nästan lite chokad att hon var så lugn som hon var idag :O
Men iallafall, min häst var super duktig idag ! :D :thumbup:
Sedan for jag och red Kalle med Fanny. Vi for också till fotbollsplan och red. Jag tränande honom i lite volter och sedan red jag upp och ner för en backe. Det gick super bra att rida Kalle också. :D
Det var super kul att rida idag, båda gångerna :D
Snart ska jag ut och fota lite bilder när det är så fint väder :)




Jag är nog alltför glad som har er ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0