Plugget imorgon

Har nyss tränat glosorna så att jag kan dom till imorgon. Blir att träna en gång till ikväll och sedan en gång imorgon på morgonen så borde jag kunna det mesta.
Tycker att det är lite jobbigt att träna till provet för vet ju typ inte vad provet består av och så så vet inte riktigt vad jag ska träna extra på eller så.. Men men, är ju egentligen bara att träna på allt ;)
Har fått ondare i  halsen nu, men har bestämt mig.. Jag får ha hur ont i halsen som helst men jag ska till skolan imorgon ;) Eller inte hur ont som helst men som jag har nu om jag har så imorgon går jag..
Men orsaken till att jag har fått ondare i halsen kanske är att när jag tränade till engelskan så pausade jag cd:n och sa efter och då blev jag bara hesare och hesare.. Så kanske är därför :P
Inte så bra kanske, men måste kunna allt till imorgon :D
Ska snart duscha så det är bort gjort och sedan ska jag klippa tånaglarna för dom är jätte långa :O
Längtar till imorgon, då kan jag ÄÄÄÄNTLIGEN rida min fina häst ♥ Har saknat att rida henne nu när jag inte kunnat.. Eller kunnat har jag ju men har inte haft ork.
Ronja är lite tjorvig nu när man rider henne för hon vill bara springa heeela tiden som hon var förr. Så fort man ger lång tygel så börjar hon trava eller gallopera.. Lite jobbigt det men men. Mamii var och red Ronja idag och hon sa att Ronja var sådär idag igen, att så fort mamii gav lång tygel började Ronja springa. Så imorgon när jag rider blir det lugn ridning så hon inte tänker att varje gång hon blir riden utan mig så är det galopp och för att halsen inte är så bra än.. och inte förkylningen heller för den delen :S
Nää, nu hoppa in i duschen :)
Tror inte att det blir nå mer inlägg idag såå..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0