Jag älskar er knasisar :)

Haha, var för ett tag sedan ute med Alva och hade riktigt kul faktiskt ! :)
Vi var först till hästarna och skulle fixa vatten till dom, sedan när vi skulle tillbaka så tänkte jag och Alva försöka bli fast i leran som är där i hagen. De gick ju riktigt bra för Alva måste jag säga.. Hon fastande dirket och skulle försöka ta sig loss då hon ramlade rakt ner i leran. Haha, måste säga att jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen :D
Och sen när hon låg nere där helt lerig och allt så hon ba " Carro allt de här är ditt fel" och då började jag skratta ännu mer. :D
Ni kanske inte fattar det roliga men det var hur kul som helst iallafall :)
Sen efter det så svammlade vi mest bara ute och kollade vad Sanna, Jacob, Hannes och Ellen gjorde.
Har haft en underbar dag idag faktiskt. Hästen lyssnade perfekt och inge krångel idag tror faktiskt hon är lugnare utan sadel, för varje gång jag har ridit barbacka så har hon varit lugnare än när jag ridit med sadel.. Och sen var man ju med knasen och ja, allt var perfekt idag :thumbup:
Snart ska jag dra mig mot sängen, är riktigt trött. Eller inte precis trött, men om jag går och lägger mig sent så orkar jag inte upp på morgonen typ :P


Du är heeelt amazing knas, och jag älskar dig ! :) <3


Jag älskar dig sötnos, och du är helt underbar :)<3
Kraaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0