I love my bestfriend

Just nu sitter jag här med Alva och vi svammlar vilket är ovanligt , eller så inte.. :P
Innan det gick vi till Sanna och skulle hämta Milea och Elvina som var där och lekte med Britta, men då blev det att gå upp och prata med Sanna, Linnea, Moa och Tanja innan vi gick hem igen.
Och innan vi hämtade Milea och Elvina så var vi på promenad och vi tog med Sessan. Vi gick ganska långt, eller lagom långt om man kan säga såå. ;)
Inatt kanske Alva ska sova hos mig men det är inte säkert än.. :P
Har ju varit barnvakt hela dagen idag, eller nästan hela.. Från typ 9 till 5 var jag barnvakt. Inte var det så jobbigt faktiskt, men lite.
Nää, nu ska jag sluta blogga och vara social :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0