Always and forever

Tjenare, just nu gör man inte så mycket. Har nyss gjort läxorna. :P
Har varit och ridit idag och de gick bra. Ronja var bara lite pigg. Först när jag skrittade innan jag kom in i skogen så var hon hur lugn som helst, men när jag var inne i skogen så blev hon jätte pigg och ville bara springa den sötnosen.
Imorgon är det ju disco och har planerat att fara dit med Alva och så ska vi fixa oss och så. Vi har typ bestämt oss vad vi ska vara men jag vet inte om det blir något annat än det vi tänkte. Bilder kanske det blir från discot vem vet ! ;) ?
Nu ska jag gå och vara social :)


It's gonna be you and me Always and forever ! <3

Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0