Ingen hjärnskakning ;)

Japp, idag så slog man i bakhuvudet. Inte kul.
Jag skulle springa nerför en backe till alla andra som stod där nere och så visste jag inte att det var glashalt i backen. Så jag kom i full fart mot backen och just när jag började springa neråt ropade Alva "Spring inte det är halt" men då var det försent och jag halkade och slog bakhuvudet. Kändes som att jag skulle svimma sedan när jag klev upp, usch vilken känsla det var..
Sen for vi till läkaren för jag mådde illa och hade ont i huvudet, men det var ingen hjärnskakning som tur var.
Har fortfarande lite ont i huvudet, men har tagit en panodil så det är inte lika farligt som det var.
Ska nog sova tidigt idag, kanske ska lägga mig redan vid 7 så somnar jag halv 8 och får vila ut ordentligt :D
Näää, nu ska jag träna lite på musikläxan och sedan sova :D

Kommentarer
Postat av: becka

sv; aw, tack dsm sötan!<3

2011-11-30 @ 18:51:07
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Tuuli

Tur att du inte fick blev nästan rädd där ett tag

hoppas du kommer till skolan i mon och att du mår bättre :)<3

så jag säger bara krya på dig sötnös:)<3 <3

2011-11-30 @ 19:59:16
URL: http://tuulipaantzare.blogg.se/
Postat av: hanna

Gulliga ♥ !!

2011-12-01 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0