DAY 11 - en dag i livet.

Jag tar den dagen då vi köpte Flisan.
Vi var i Luleå, för vi hade farit dit så det skulle bli kortare bit att köra och hämta Flisan från Boden den dagen det gällde.
Vi for till Boden och jag var jätte uppspellt och glad.
När vi kom fram till vars Flisan stod så pratade vi ett tag där innan jag provred henne.Jag skulle rida barbacka och blev lite nervös eftersom att jag aldrig gjort det förut, men det var bara att hoppa upp. Hon var bongstyrig i början och gjorde inte alls vad jag ville och jag var ju nybörjare då.
Svängde jag åt vänster gick hon åt höger, svängde jag åt höger gick hon till vänster och så. Men jag vile ändå ha henne och alla andra i familjen med.
Så vi lastade henne och det gick prima och sedan åkte vi hemmåt.
__________________________________-
Kommer inte på mer än det där, och det jag skrev kanske inte var helt korrekt men men ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är jätte söt :) ♥

2011-11-18 @ 19:27:23
URL: http://EmmaErikaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0