When they feel like life is not foot set, then you make the best of those

Kom nyss hem från skolan.
Vi såg klart "lejon tämjaren" där och den var sådär bra..
Nu sitter jag här och ska typ umgås med folk..
En dålig sak jag fick veta under helgen...
Vi kommer att sälja huset och bo hos mommo då innan vi hittar ett bättre hus..
Phh, vet inte hur jag ska klara mig utan Alva isåfall om vi flyttar låångt.. Och Ellen.. ..
Sanna och jag träffas ändå inte lika ofta som jag och Alva men de är klart, jag kommer ju sakna henne också..
Jajja, nu ska jag dra..

Pusssen!!!<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Herregud vad fin blogg du har :D

Jag läser den 24/7 och jag ÄLSKAR den!! <3

Men ett tips, skriv lite mer inlägg per dag och så.. Men den är ändå perfekt om du inte skulle ha gjort de !

Hoppas du har de bra.. <3

//Hanna

2011-05-30 @ 15:43:28
Postat av: Hanna

Förresten,stakare att ni ska flytta och du måste vara borta från..."Alva, Ellen och Sanna.."

2011-05-30 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0