Detta fält måste fyllas i

Nu är de ju såhär att jag inte bloggat på länge.
Men när jag håller på att skriva ett inlägg så blir de tråkigt att läsa sen så då struntar jag i de.
Men ska försöka börja skärpa mig och skriva oftare.
Vill ju ha många läsare men de får man ju inte av att inte skriva så ja...
Igår så var jag och tittade på när Sanna red på Ifa och de gick ju bra. Sanna är faktiskt jätte duktig på att rida!
Sen efter Sanna hade ridit så började de regna och jag och Sanna skulle slänga på Ifa och Kalle täcken men de gick inte så bra.
Kalle fastnade i tråden och blev då rädd för att han satt fast så han började springa och då gick typ hela hagen sönder och alla stolparna for upp.
Sen när jag fixat så inte Kalle satt fast mer så smet han, Ifa och Flisan.
Jag sprang in och hämtade mamma och pappa i rena paniken för jag visste inte vad jag skulle göra och Sanna sprang och hämtade Emilia.
Sen när hästarna hade blivit fångade så släppte vi dom ut i en hage som vi hade som reserv och de var ju tur.
Men efter de där har jag iallafall lärt mig en läxa:
'Sätt ALDRIG på en häst ett täcke nära en tråd!'
Jajja, de var den "roliga" dagen de.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Ska väll rida sen på Kalle samtidigt som Sanna rider Ifa.
Mamma och pappa far ju till piteå idag. Men nu ska jag inte skriva mer..


Söööööt !! <3

Pusssen !!!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej Carro vad tråkigt att hagen gick sönder men var de Sannas hage ni hade dom i??

Men det gör inget att du inte har skrivit den är bra ändå!!

2011-05-07 @ 18:55:20
URL: http://Cooljase.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0