Skolresan..

Skolresan till Luleå har varit ganska roligt om inte annat..
Först så började vi ju med att gå på teknikens hus och de var inte så roligt där för man blev less efter ett tag.
Efter teknikens hus så for vi och shoppade..
Jag shoppade ett par conversen öronhängen, lila hårspray och morsdags present..
Tycker mina converse öronhängen är riktigt snygga.
Sen efter att man hade shoppat så for vi till leos lekland.
Där var de ju ganska roligt..
Sen innnan vi åkte hem fick vi äta varmkorv, de var inte jätte gott men de gick att äta iallafall..
Innan vi åkte så for vi till coop och handlade godis/snacks eller man fick inte köpa snacks i bussen så vi handlade bara godis och dricka där.
Sen påväg hem hade ju jag tagit en åksjuketablett och på vägen dit men strunt samma.
Så jag sov då typ från Luleå och nästan till hedenäset.
Och en sak som var jätte pinsamt.. Jag snarkade när jag sov och med öppen mun..
Hade sagt till Alva innan jag somnade att om jag sov med öppen mun skulle hon slänga en jacka över huvudet på mig men de gjorde hon inte.. :'(
Hahha, men de gör inget nu.
När jag vaknade så började jag och Alva flumma direkt och jag var så kiss nödig att jag näsan kissa på mig..
De var typ hela dagen idag..
Nu sitter jag här och är barnvakt till Milea, Elvina och Tilde..
Nu ska ni få lite bilder på de jag köpt..


Min fin fina sko :D


Och sprayen :)

Pusssen !!!♥

Kommentarer
Postat av: Alva xP

2011-05-20 @ 14:29:20
URL: http://crazyalva.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

Haha,som att nån hörde.. :D <3

2011-05-20 @ 14:30:31
URL: http://www.justliveyourlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0