Now i'm write

Nu ska jag ta mig lite tid och skriva innan jag ska sova.
Jag och Alva har varit duktiga och bakat, eller bakat och bakat, vi har gjort nå banan med choklad i.
De  var inte så värst gott..
Alva började flumma och grävde ut allt ur sin banan och satte i vår frys så jag kunde äta när jag var hunrig men nää. De kommer nog få vara där tills hon tar hem de och bjuder familjen..
Sen efter vi hade flummat klart så gick vi ut med Elvina och Tilde.
Först gick vi på promenad men sen så gick vi till våra björkar för att ta sav. De gick ju sådär bra, men de kom mycket sav de.
Men de tråkiga var att vi satte flaskorna fel så all sav rann typ ut.
Jajja, sen efter de har jag bara fixat hästarna (gett dom mat).
Nu MÅSTE jag sova för varje kväll har de blivit att jag somnat vid tio.
En andledning är att Milea har bråkat och skrattat så jag inte kunnat sova och en annan är att de bara blivit så eller att Elvina har hållit mig vaken.
Men nu ska jag somna tidigt.
Jajja, ska inte skriva mer så jag inte kommer i säng vid 10 igen........


Gulliga Tilde (gammal) <3


Smaskig tårta pappa gjorde för ett tag sen.. <3


Pusssen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0