Morsdag idag..

Idag är de ju morsdag och vi har firat våran lilla mamma..
Hon fick ett halsband av mig som de var ett E på, morsdags te och sen fick hon en Nalle av mig vars de stod:
Världens bästa MAMMA..
Idag har vi varit på kosläpp först och de var jätte roligt :D
Sedan for vi till gammel mommo och moffa och fikade där.. Efter de for vi till mommo och moffa och där åt vi mat och fikade.
Sen nu när vi var hemma, så fikade vi..
Mycket fika, jag vet.. Men ja, på morsdag måste man ju få götta sig lite grann..
Om 2 veckor eller inte exakt men jaja, så far jag till min riktiga mamma..
De kommer väll bli ganska roligt, men jag kommer mest troligt inte blogga nå mycket dära..
Men är bara där i 3 veckor innan jag kommer hem :)
Lägger in bilder senare.. eller imorgon.

Pusssen!!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0