Kom på de och alldeles själv också ! :)

Ja, äntligen kom jag på hur man sätter in musikklipp.
Blev ganska glad för kom ju på de själv.
Men jajja, nu till vad hag gjort idag.
Som vanligt har jag varit i skolan. Vi hade olika ämnen men t.ex hk.
På hk'n så bakade vi hastighetst bullar. Våra blev ganska goda.
Sen har jag typ inte gjort så mycket mer i skolan.
När jag kom hem så satte jag mig först en stund här och lärde mig de där med musik klipp men sen sprang jag till Flisan och gav henne hö.
Innan jag gick in så tittade jag om jag och Alva hade fått sav och de hade vi. Vi hade typ fått en halv flaska.
Så sen kommer hon för vi ska dricka de där..
Jajja, nu ska jag inte tråka ut er mer men först ett youtube inlägg till.. :)






Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ska ni dricka sav från träd??



ÄLSKAR DIG! <3

2011-05-04 @ 14:00:55
URL: http://[email protected]
Postat av: hanna ♥

anmäl dig gärna till helgens blogg som finns på min blogg nu, om du inte redan gjort det! :) finns chans att vinna länkning i min meny i en HEL vecka! :D

2011-05-05 @ 12:49:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0