Happis :D


Varit i happis idag och röntgat tänderna..
Skulle typ ta röntken bilder på gommen för mina tänder sitter för långt fram eller jag vet inte riktigt men de är något sådant..
Igår så sov jag över hos Alva och de var nice.. Vaknade 6 där för man skulle hinna med hästarna och de..
Sen i happis så shoppade vi också.
Jag köpte en joggingdress och nya sommar skor/skolavslutnings skor.. Och sen var vi ju på Candy world till sist och köpte godis.
Nyss kom jag från en ridtur på Ronja.. De var roligt :D
Hon ville springa mycket emn bromsade henne och ja..
Hon är en riktig springmaja :)
Men nu får ni bilder från idag....

Goodis :D

 

Jag.. (inte nice)


Sömntuta ! <3


Beautiful eye ! <3

Pusssen !!!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0