:D =D ;D

Idag känner jag på mig att de kommer bli en toppen dag.
Vet inte varför men de bara ska bli de !
Vaknade vid redan halv 6 idag och var pigg.
Så då gick jag ut till hästarna och fixade dom sen valde jag kläder till tuulis fest, sen ätit, och snart fixa håret..
Sanna kommer ju idag och de blir kul...
Ifa har säkert saknat henne.
Idag i skolan kommer vi inte ha någon rolig lektion.
Ohh, justeja.
Igår när vi spelade brännboll och jag sprang så kom min sträckning tillbaka :S
Inte kul.. Vill ju fara ut och jogga men de går nog inte nu, men kan ju iallafall pröva imorgon tror jag.
Jag och pappa var också ute och cycklade igår och de var lite jobbigt..
Men nu ska jag fixa håret (borsta igenom de) sen drar jag nog till skolan..

Gullig om inte annat ! <3

Pusssen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0