Stop for a minute and smile!

Hojja, har åk ångest.. Vill inte åka och lämmna alla här..
Kommer ju sakna dom som bara den...... Men idag får jag väll försöka njuta av min familj och vara med dom så mycket jag kan.
Så de blir nog inge mer kompisar idag förren Ellens kalas.
Men nej jag vill inte åka.. blää, vad de här suger..
Men om jag vill åka hem därifrån efter ett tag gör jag de !
Vem vill egentligen åka härifrån..? Inte jag iallafall.
Men life goes on..
Fattar egentligen inte varför de har börjat bli svårare med åren att åka dit.. De är ju inge fel där men jag har ju fått mer känslor nu för dom här..
Kommer sakna er jätte mycket mina närmaste !!! <3
Nejj, nu ska jag göra något..


Pusssen!!!<3
<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/7oBQnIumBRY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kommentarer
Postat av: Alva

Nåå, kommer sakna dejj me gumman <3 JÄTTE mycket ! <3

2011-06-10 @ 14:39:27
URL: http://crazyalva.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0