Hes..

Nu har jag gått och blivit hes.. Inte så värst kul men de försvinner väll om ett tag..
Idag har jag ridit Ronja och de gick SUUPER ! :D
Hannah red också på Ronja (vi turades om)..
Hon var väldigt lugn och försökte typ inte ens galoppera. De var jätte roligt att rida också.
Efter att vi hade ridit så gjorde vi väll inget speciellt förutom att vi typ flummade.
För ett tag sen så såg vi en riktigt bra film Secretariat.
Jag REKOMENDERAR den verkligen till alla !
Nyss kom jag och Sanna från att ha spelat Sequence med mamma och pappa.
Vi vann inte en enda gång.. Men men..
Nu ska vi göra något kul för hon ska sova här inatt igen :D


Fiin hääst ! :D <3

Pusssen!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0