Furuvik...

Idag har jag varit på stan en sväng med Magnus, Josse och Emma.. Vi var och tittade på käder till magnus och sen for vi och handlade och åt mjukglass, mums fillibabba!! :D
Kommer inte skriva på några dagar nu för på torsdag far vi till furuvik och är där ett tag. Ska bli fett nice att åka karuseller och bada och sånt..
Nå mer idag har jag väll inte gjort.. Eller.?
Jo juste, jag har varit med Jennifer.. Eller jag och Jasmine var med henne.
De var roligt. .
När vi kommer till lägenheten ska jag fortsätta packa och sedan ska jag ringa mamma och sedan pappa..
De var längesedan jag pratade med dom faktiskt.. Typ 1 dag sen.. :O <3
Men nu ska vi dra här ifrån.. Magnus skulle bara hit och packa.
En sista sak bara.. Gör kanske något tidinställt inlägg :D

Pusssen!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0