Flum bilder med Sanna..

Haha, jag och Sanna har nyss varit ute och tagit MASSA flum bilder.. :)
Alla var inte flum bilder iallafall..
Här får ni dom.. kanske alla, vi får se ..


Fiin :D


Flummis :)


Ser inte nice ut.








Hahha..


Ibland måste man ju bara bjuda..


Duktigt sanna.. :)




Hahha, asg ! :D <3

.. :)


Du ska veta hur mycket jag älskar dig !! <3


..






Nog har du och jag roligt :D




Nu sista bilden, orkar inte ta alla 60.. :P


Förlåt, bli inte sur.. :)<3

Pusssen!!!<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahahahaah, jag döööör! :'D



Älskar dig med vännen! <3

2011-06-07 @ 21:02:09
URL: http://sannavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gulliga Bilder :)

2011-06-07 @ 21:40:42
Postat av: HM

Ni e ju int riktigt riktiga...kul hade ni säkert.

2011-06-07 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0