♥Dag 4 - någon du saknar





Abbe saknar dig enormt mycket ! Du ska veta att du finns och kommer alltid finnas i mitt hjärta ! <3
Den 24 februari försvann du, jag har aldrig gråtit så mycket än som jag gjorde då !
Varje gång jag ler, så är de för dig, varje gång jag skrattar så är de för dig och varje gång jag gråter är de för att jag saknar dig ! <3
Du är så himla fin gubben, hoppas du har de bra där uppe !! <3
Fattar inte nu i efterhand, varför jag inte red dig så mycket jag hade kunnat, vrf jag inte kramade dig så mycket jag hade kunnat och varför jag inte sa "Jag älskar dig" så mycket jag kunde... Nu är ju allt de där försent och jag ångrar mig så att jag inte höll på med dig så mycket jag hade kunnat !! <3
Jag saknar varenda minne med dig och varenda dag vi hade tillsammans.!
De gick så fort, och plötsligt var du borta..
Du var en väldigt vacker, snäll, bra nybörjar häst och allt de där man drömmer om när man skaffar häst!!!
Älskar dig gubben och kommer alltid göra de..
Och så saknar jag dig otroligt mycket !! <3
Love Yaah !! <3

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-06-08 @ 18:12:09
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0