Bilderna jag lovat..

Nu ska ni få bilderna jag lovat från semestern och från sommarn bara. Men först ett inlägg..
Igår så var jag och red med Sanna.. De gick super bra.
Sen så var jag, Sanna, Jasmine, Alva och Ellen och badade i älven.. Fast sanna badade inte men vi andra gjorde de och de var skönt i vattnet.
Sen så gjorde vi inte så mycket.
Idag har jag inte planerat nå mycket..
Vara med Sanna och sen rida hästarna hit hem..
Men nu bilder..




Fina Milea !! <3




Haha, jag och en staty.. (jag såg ju rädd ut o ful)


Liam


Gullungen ! <3


Usch, sådna här mördarsniglar fanns det överallt i furuvik.


Apor som kramas..



Haha, jag badade klädsim..

Mer bilder får ni senare..

Pusssen!!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0