Kommer sakna dig grymt mycket finaste hjärtat !♥♥

Hejjsan hoppsan ;)
Sitter just nu hos Sanna och har nyss spelat lite kort.
Innan det var jag och red på hjärtat, kanske sista gången innan hon åker till sitt nya hem. Hon är ju till salu och det är en tjej som har "köpt" henne eller ska köpa henne snart, dom kommer imorgon eller på torsdag, så har jag tur så kommer dom på torsdag och jag hinner rida en gång till.
Iallafall, när jag red gick det super bra. Red på ängen vid Jacob, red längst bort på ängen från det hållet jag kom och sedan tillbaka var jag komifrån. Sedan red jag halva ängen och tillbaka 2 gånger :D Gick super bra och tog en hel del galopp.
Sedan red jag till gamla skolan,sedan agneta vägen till ängen vid jacob och där tränade jag på att få henne att backa. Sedan red travade jag ett tag på ängen i volter och tränade.
Efter det red jag till Sannas gård och väntade tills hon var klar med Ifa och sedan red vi runt byn.
Var jätte kul att rida och gick super bra.
Kommer sakna hjärtat som bara den när hon åker ;( Hon är så himla fin och jag älskar henne grymt mycket  ! ♥
Vill inte lämna henne, men måste ju. Tur är det iallafall att dom som köper henne bor nära så då kan man ju fara och hälsa på ♥

På morgonen idag hade vi ju lucia. Jag Alva och Agnes var pepparkaksgummor, Alva var gumma istället för Ellen för hon var sjuk.Men det gick bra änd ;)
Krya Ellen !♥
Sedan har jag ju inte gjort så mycket... Varit med Sanna bara och ätit och sådant :D


Vad kommer jag göra utan dig ? Vad kommer jag göra utan dina andetag?
Älskar dig iallafall väldigt mycket och ingen kommer erstätta din plats i mitt hjärta !♥♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sötnosen min! <3<3

2011-12-17 @ 21:01:14
URL: http://nnnatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0