Så måste hostan komma till just mig ! :S

Godmorgon ;)
Haha, fattade inte varför men vaknade klockan kvart i 5 idag och trodde typ att den var kvart i 6, alarmet ringde inte så jag vaknade av mig själv, fast tror att jag vaknade av att jag hostan, fast det är ju mig själv :P
Så jag skynade mig hos hästarna och sen när jag kom in såg jag att klockan bara var 5över 5. Skööönt att vakna tidigt :D
Viktig information jag vet ;)
Har nyss ätit frukost och om en timme går bussen, är redan klar och så.. Men ska snart börja gå mot Alva så går jag sedan därifrån till bussen. :D
Har fått värsta hostan, det gör svin ont när jag hostar och så börjar det smaka blod i halsen när jag hostar :thumbdown: Inte kul :S

Min tjej det här :D :D :D <33↑♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0