ridit kalle

Var för ett tag sedan ute och red på Kalle.
Gick väldigt bra och var ute och red i en timme ungefär. Red först till skolan, sedan till ängen vid Jacob och red lite på den och sedan red jag kossavägen och sen hem.
Han var väldigt pigg, men det gick bra iallafall.
Ska slå in dom sista julklapparna idag och sedan börja packa väskan lite grann eftersom att jag åker på torsdag till vars min riktiga mamma bor, och där ska jag fira jul iår och sedan fira nyår hemma :)
Nu ska jag städa rummet.


Livet är som en berg-och-dalbana. De går upp och ner. Man tror man är på toppen men sedan händer det nåt hemskt och man far ner i full fart. Man är även nere och då kämpar man och börjar sakta nå toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0