Kul prao ;)

Kom nyss hem från att ha praoat på OK Q8 :D
Det var kul att praoa där faktiskt. Roligast var det när någon gubbe kom och pratade och så med mig och Alva. Han frågade lite lustiga saker som vi inte visste. Tillexempel om man sa huntojignh åt hej på japanska, vi ba självklart. Och sen kom det någon lite kille in som vi inte visste vem det var och han : Heter han Nils ?
Vi: Vi känner inte honom så vet inte.
Jag började asgarva åt massa roliga saker som han sa.. DEt var faktiskt kul :D :D
Sen så gav han mig och Alva typ 15kr var, schysst faktiskt :DGubben hette typ, orpo eller nått sådant ;)
Nu taggar man inför luleå imorgon, ska bli riktigt kul helg med FINASTE och med familjen ! :D ♥
Nää, nu ska jag ringa mamii och kolla om vi har någon hostmedicin för jag hostar som bara den och det gör ont som fan :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0