Jag är som starkas med dig !

Sitter just nu i skolan och har veckans datadag.
Vi har hunnit ha so, no och bokläsning, vilket inte var sådär jätte segt ;) Sen sista timmen idag har vi idrott, det roligaste på dagen :)
Innan jag gick till skolan så var jag och gav hästarna vatten och gosade med min älskling Ronja. Kanske var sista pussen jag gav henne..
Längtar otroligt mycket hem iallafall, men är ju bara att hoppas att hon är kvar när jag kommer hem !!!♥
Hon är så himla fin den hästen..!♥
Nä, nu ska jag ta och läsa lite bloggar och längta hem pluss att vi får hålla tummarna att Ronja är kvar när jag kommer hem..♥


mitt hjärta kommer gå i tusen bitar när du är borta ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0