Yes, now it's Tuesday

Idag vaknade man klockan 6 och gick för att fixa hästarna. De regnade så de blev att ta på dom täcke. De gick bra att leda dom också.
Sen så gick jag in och åt frukost och fixade mig.
Sen så for jag till skolan och nu sitter man här. Har inte haft så många lektioner eller jo men spela roll.
Efter skolan blir de nog att göra matteläxan för får bara den och de är skönt. Men de är ändå inte så jobbigt men ändå.
Efter att jag har gjort den så blir de nog Alva. Vi gör nått kul som vanligt skulle jag tro.
Snart måste jag fixa med länkbyten och så..


Pusssen !!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå du ska knäppa kort med mig på facebook!

2011-04-26 @ 12:11:08
URL: http://mybigmistresslife.blogg.se/
Postat av: Carro

Jasmine.. Vrf har du skrivit min adress och mitt namn..? <3

Ja de ska jag ! :)

2011-04-26 @ 15:59:09
URL: http://mybigmistresslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0