Varit ute

Nyss kom man in efter att ha varit ute. Där har man gjort lite olika saker. Först var de tänkt att jag skulle jogga men de blev aldrig av. Hmm, måste väll göra de imorgon.. Och de MÅSTE jag.. När jag var ute så grillade vi, Sanna och jag klättrade i träd och de var faktiskt läskigt tycker jag, Alva, Ellen och Elin kom då spelade vi tennis eller vad de heter jag tror att de började på b, sen så lekte vi knuten, knutgubbe, kurra med vink och dunk. De var faktikt jätte kul :D
Nu ska jag kanske snart ut och hojja med Alva.Sanna sov typ så henne kan man inte vara med.
Ajja.. Ska sluta skriva nu..
Ps.. Förlåt att jag inte sätter in bilder men måste hitta min sladd till mobilen och de gör jag ej :'(

Pusssen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0