Väntar

Hahha, nu sitter man här igen och väntar på Sanna när jag skriver ett inlägg xD
Hon är i toa-huset och gör sig av med lite saker där inne medan jag sitter här som ni säkert märker.
Hon kommer nog strax och då blir de 100% slalom. De är så fint väder ute då man vill ju lätt vara ute LÄÄNGE eller kanske inte eftersom att jag börjar frysa om tårna när jag är ute fast de är plus grader på vintern, har förfrusit mina tår. Men de är ju mitt fel att jag inte klätt mig bättre än vad jag borde ha gjort.
Ajja, nu ska jag dra eftersom att jag tror att Sanna är klar.

Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Wooow ;) Inte visst jag att du hade blogg, Nu får man ju kanske läsa lite om Nicke oxå ! ;D

2011-04-09 @ 19:01:57
Postat av: Alva xP

Haaha xD Var de roligt att åka slalom ?

2011-04-09 @ 20:01:15
URL: http://fristyle.webblogg.se/
Postat av: Carro

Fanny: Jo, de får du ju xD

Alva: Men aah ;)

2011-04-10 @ 14:43:23
URL: http://mybigmistresslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0