Lååångt

Har inte skrivit mycket omidag men nu ska jag skriva..

Först så började dagen med att vakna och sen fixa mig så.Sen så gick jag till Sanna och var där en liten stund innan vi var tvugna att gå ut och fixa hagen så hästarna inte behöver trampa i den ena hagen så den blir för lerig.Eller inte vet jag om de var därför men tror de. Så då gjorde jag och Sanna och  de. Ganska roligt var de men inte så jätte..Efter de var de lunch dags..Sen efter de så gick vi och plockade eller mockade bort bajs i den hagen vi hade innan vi bytte. De var roligt de. Specielt när  Sanna höll på att svammla. Hahha,hon är rolig hon.
Sen så kom mamma och sa att dom skulle rida så då slutade vi med att ta bort bajs. Vi gick och passade Tilde när dom red. Men mamma kunde inte rida på Kalle eftersom att han hade tappat en sko och hade tappat en bit av  hoven och hoven var varm också för att han hade väll lite ont i den :( Men de var inte så farligt iallafall..
Sen efter vi had passat Tilde så skulle vi gå och mocka bajs men vi orkade inte riktigt, eller orkade och orkade mamma hade typ sagt att de inte var akut så då tog vi en paus från de.

Efter de så gick vi ut med hundarna jag och Sanna. Sanna tog Faxona och jag tog Sessan. Vi gick inte så långt men men vi gick ju iallafall. Jag tog och fotade lite foton då på hundarna och någon på Sanna och så. Sen när man kom hem så var de mat.. De var tonfiskpaj. De var ganska gott men inte min favorit iallafall. De är gott ibland och ibland så gillar jag de inte alls.
Efter att ha ätit så ringde Jacob och frågade om vi ville leka dunk i skolan. Vi for dit men lekte inte dunk utan stod bara och tittade. Vi tänkte vara med men ides inte så vi for efter en liten stund. Efter de så gick vi till hästarna och fotade dom och oss själva. Vi stod där och myste med dom också men Lill-Nicke var lite rolig. Så fort man gick till Kalle så kom han dit och sökte uppmärksamhet av en. Fast han gjorde inte de om en stod vi honom och en annan vid Kalle. För då dög de.. Haha.

Sen så gick jag till mig och Sanna till sig. Jag duschade och satte på mig en pyjamas då Jacob och Hannes kom.
Dom ville att jag och Sanna skulle följa med ut. Vi var ute en stund tills jag och Sanna skulle vara barnvakt.
Ja.. De var väll hela min dag de xD
Nu sitter man här och pratar med Sanna.
Ajja, nu får ni massor av bilder


Kalle <3


Lilli-Nicke <3

Me

Kalle !<3





Sanna och jag <3

Jag

Puss Kalle <3


Inte så värst bra bild på Faxona men men <3


Ine så bra den här heller.. <3


LillNicke min ! <3



Jag och någon av hästarnas hals, dom har så lika färger så man ser ingen skillnad.. xD


Sötissen Lill-Nicke <3






Kalle <3

Och en sista bild.. Inte från idag men den är ändå lika fin ! <3



Pusssen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0