Tomorrow begin school and i don't like it

Nu sitter man här efter att ha varit ute en stund med Sanna, Jasmine, Alva och Ellen. Vi lekte kurra med vink då också och de var väll inte så kul men ganska. Vissa blev sura och valde att sura medan vi andra lekte.
Snart blir de att duscha. Måste göra de innan skolan och när jag duschat kanske mamma ska göra inbakade flätor så jag får lockigt hår imorgon i skolan.
Oooh justeja. Innan de jag skrev hände så var ju jag och Sanna och red på Nicke. De var svin kul. De var först gången jag red på honom och jag fick trava då också ! *Happy face*
De känns som att man flyger när han travar de är så lungt och han tar ju så stora steg och jag älskar de. De känns som att de går sakta men de går ändå fort. Hahha, de låter lite konstigt men så är de.
Ajja, nu ska jag dra mig mot duschen och sen blir de att sova skulle jag tro.
Bara lite bilder först.


Jag har inte så fin sits där men ni får nöja er.


Inte fin sits här heller men men xD

Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

tack ! :D

2011-04-25 @ 19:34:50
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Söööta Carro <3

2011-04-25 @ 19:39:26
Postat av: ELIN- mode & vardag

- tack så jätte mycket! desamma! :) vad gör du?

2011-04-25 @ 21:50:39
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: Jennifer ::))

Inte för att skryta eller så Men Carro du kommeer Alltid vara min Vän som alltid Ställer upp för mig :)<3<3<3

2011-04-26 @ 16:57:23
URL: http://jeeenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0