Saknat mig

Hoppas ni har saknat mig !
Ja, nu har man inte dataförbud nå mer och kan därför blogga :)
För jag är iallafall inte som min lilla fader som skriver att han är tillbaka på bloggen men skriver ändå inte..
Hahha..
Under tiden jag har haft dataförbud har jag inte saknat datorn alls.. Ovanligt eftersom att jag brukar vara på den ganska mycket. Men jag upptäckte att man kunde göra annat än att stirra in i en skärm hela dagarna.
De finns ju fritid också, alltså att göra annat..
Just nu sitter man och väntar på att Sanna ska duscha klart och då ska väll vi hitta på något kul tror jag ;)
De är ganska ovanligt att jag sover här faktiskt men jag gör de ändå..
Tidigare idag tänkte jag och Sanna gå ut och ta lite foton men de blev aldrig av.
Och vi har också hunnit med att rida :DDD
Sanna red på Nicke och jag red på Kalle.. De gick väll ganska bra eller egentligen mycket bra men vad är de för skillnad..??
Ajja, nu ska jag sluta skriva och lägga in nå bilder på mig..









Pusssen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0