Musik

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på musik medan jag skriver ett inläg ;)
De blir nog inge mer inlägg idag.. Fast de här inlägget blir de ;)
Igår så var jag med
Alva och vi sprang typ runt på byn och fotade onödiga saker och bra saker ;)
Alva tog fotot på en skylt... Verkligen nödvändigt men men.
Och sen blev de tårar eftersom att hon tog sönder min ÄLSKADE blomma !! <3
Men men.. Får väll  försöka iaf att komma över de..
Nog om de  nu måste jag göra de här..

Dag 1: En bild på en person som jag umgås ofta med.
De är många jag mgås med men skriver två stycken nu iställer för en ;D








Pusssen !!!


Kommentarer
Postat av: Alva xD

Söt bild på sanna <3 Men hallå! din nödvendiga bild på Din lilla blomma då ? Hahah x)

2011-04-05 @ 11:26:34
Postat av: Carro

Men du tog ju sönder den så jag hann inte ;'( <3

2011-04-05 @ 11:27:41
URL: http://mybigmistresslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0