Musik

Ja.. För ett tag sen kom man hem från skolan vars vi åkte slalom idag. De var roligt, jag åkte då med Alva. Fast efter ett tag då vi var ganska högt upp i baken så stannade liften och sen så visade de sig att den var sönder.
Så då fick man åka i den andra som inte går lika långt upp men men. Och de kändes som värsta lyxen att sluta 1 på måndagar för vi brukar ju sluta 3 då. Jag tror nog att min favoritbacke är 13, 14, 10 eller 15. Kan inte bestämma mig, fast 5an är också ganska rolig. Hoppen iaf xD
Nyss kom Alva till mig så vi ska väll hitta på nått kul tror jag. Vi kanske ska ut eller så är vi inne och spelar nått.
Ikväll blir de nog att se på tv. Kanske "mamma byter bo" eller något annat.
Och SNART är de påsklov och de gillas mycket ! <3
Men ajja, nu ska jag gå och göra nått kul med Alva.
Bilder kommer sen för nu orkar jag inte fixa de..


Pusssen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0