Jasmine

Japps, nu har Jasmine kommit och de är ju kul. Men ja, jag lovade ju att sätta in bilder på henne och dom får ni inte nu för jag orkar inte ladda upp dom. Inte för att de är så värst jobbig men orkar bara inte. Snart så ska vi hitta på nå kul men först skriva. Vid 10 blir de nog att se på "Big brother" för har typ inte sett de och vill se de någon gång för alla säger att de är så bra.
Och imorgon får man öppna påskägget. ÄNTLIGEN !!!!
Jasmine gav mig ett och de ser så läskande ut. Mm !!
Nu sitter Sanna och tjatar att jag ska skriva klart.. Typ så här låter de "Carro skriv klart NU, du är så seg" .. Men de är HEEEEELT fel. Men de gör inget för hon är själv seg så då kan jag klaga på henne :D
Ajjja, nu lite gamla bilder för orkar inte ladda in nya.






Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

söta :)

2011-04-20 @ 21:51:03
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: HANNA

mysigt! inte mycket :)

vad har du för hästar?

2011-04-20 @ 22:13:22
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0