Igen

Japp, jag har haft dataförbud igen men nu har jag de inte mer.. Ganska självklart men men.
Idag har jag mest varit ute tills nu typ. Jag Ellen, Alva och Sanna lekte kurra med vink. De var faktiskt jätte kul :)
Efter ett tag kom Jasmine och lekte med oss.
Hon spydde typ igår fast de är inte magsjuka tror vi. För att hon har typ matlust och är pigg och har inte ont i magen.
Igår så var vi hos gammelmommo och gammelmoffa. Där bjöds de på god mat med blåbärskaka som efterrätt.. De var där Jasmine spydde. Inte så intressant jag vet.
Men dagen innan de var vi också bortbjudna på mat hos mommo och moffa. Där var de massor av olika grillat kött och vit kladdkaka som efterrätt. DE var också jätte gott.
Nu sitter man här inne eftersom att mamma och pappa har farit och handlat. Tror nog att efterdom har handlat blir de att spela kubb med Ellen, Alva och Sanna om hon vill för dom ringde mig för en stund sen. Nu blir de att se film med Jasmine och passa barnen.
Tyvärr kan jag inte ladda upp bilder nu men de kommer sen så ni får någon gammal bild för att de är så tråkigt med inlägg utan bild eller hur..?


Coolastegänget ! :)

Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mår jättebra, vad gör du ?

Kram ! ^^

2011-04-25 @ 16:23:34
Postat av: K L A R A Lindblom

Jag mår jättebra, vad gör du ?

Kram ! ^^

2011-04-25 @ 16:24:00
URL: http://klarainreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0