Hela dagen idag

Idag har jag inte hunnit skriva eller inte orkat för har haft annat för mig. Så här såg dagen typ ut..
Jag vaknade först vid 6 av att Jasmines mobil pep av ett morgon alarm. De störde mig ENORT ! Men sen så somnade jag om och vaknade kvart över 7. Då sa jag till Jasmine att ta bort Sannas täcke och slå henne med en kudde försiktigt i huvudet. Men vet inte om de var så försiktigt.
Sen så fixade vi  hästarna och så. Efter de så åt vi frukost och borstade tänderna, håret och så :)
Sen så ville pappa att vi skulle gå på promenad med hästarna och hundarna. Så då tog vi dom till garaget och borstade dom. Sen så gick vi ut på promenad.. Hahha, de måste sett roligt ut en hel familj med både barn, hundar och hästar. Saknades bara katt så hade vi haft hela tjockaromet där .. Och mamma me.
Elvina fick leda Flisan en bit och hon var jätte stolt då när hon höll själv. Så gullig hon var !!
Efter de gjorde jag inte så mycket eller jo.. Jag och Sanna var ute en stund och läste medan Jasmine sålde majblommor åt mig. Snällt av henne var de ju, för jag orkar inte sälja lat som jag är ..
Sen efter de så har vi inte gjort så mycket förutom att ha läst passat barnen och ja typ de. Ellen och Alva kom typ och var en halvtimme, en timme och vi typ gjorde inget.
Justeja.. Jag och Alva skulle gömma Jasmines ägg och hittade värsta bra stället.. I komposten bara så man såg lite sticka upp från jorden.
Och känner mig lite fjantig.. Jag visste inte vem prussiluskan var och då såg vi på den på tv.. Fast den var ju ganska bra och så ni vet är pippi min favorit film nu. Tror nog att de blir att se på pippi imorgon också :)!
Japps, de var de de :) Men nu får ni bilder jag lovat.


Hahha, finaste outfiten med pyjasmasbyxor..


Söta Jasmine ! :) <3


Sanna sa att man skulle hålla i håret så då gjorde jag de :P


Coolaste pippi XD <3

The litter siss and the big siss .. Visst äger jag på engelska.. (NOT)

Bockarna bus eller så var de dom tre bockarna bus.

Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: absoluteelin

de är jättebra med mig!! :D

händer i helgen då?



var gärna med på dagens blogg tävling om du vill!

kram :)

2011-04-27 @ 20:14:46
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0