Hästarna

Idag vaknade man kanske vid halv 8. Pappa kom och sa att jag skulle fixa hästarna alltså byta hage, försökte först väcka Sanna och se om hon ville följa med men fick inge liv i henne..xD Så då gick jag själv istället.. Trodde att hästarna (Kalle och Lill-Nicke) skulle tjorva när jag ledde båda men de gick hur bra som helst.
Sen gick man in och åt frukost med Sanna. Efter de blev de att kolla film, vi valde "Alvin och gänget2" . Den var ju ganska bra tycker jag.
Och efter de så for mamma och pappa ut och red så då fick vi lov att passa Tilde. Hon var glad som vanligt.
Nu ska jag och Sanna hitta på nå kul skulle jag tro. Men skriver senare..




Sötnossssen ! <3


Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: Jag

=)

2011-04-19 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0