Fail

Idag har man varit i skolan där hade jag utväcklingssamtal. De var ju inte så roligt men men. Sen så stack jag på barntimmen och där gjorde vi "påskpyssel" och de var väll sådär roligt.
Sen kom man hem och då var jag ute med Alva. Vi tränade Sessan och jag tog fram min cyckel och tvättade den.
Sen så gjorde jag värsta faiilen, jag skulle hämta vatten åt Elvina i en liten "sjö" eller en damm vars de hade samlats mycke vatten eller efter att snön hade smält. De fanns en sån här snörand i mitten av den typ och jag gick på den..
Jag sa till Milea och Elvina att dom INTE fick stå här för dom kunde ramla i vattnet då. Jag böjde mig ner och skulle just ta vatten då lite av den där snö biten jag stod på gick sönder och jag for ner i vattnet. De var ändå upp till midjan typ och jag fick typ panik och snabbt klättrade jag upp därifrån och sprang in. Väl inne så snabbade jag mig att ta på rena kläder och sedan gick jag ut igen.
Mina skor är typ dyngsura och j'tte tunga.
Sen efter de så for mamma ut och red och då gick vi in.
Jag är barnvakt till Milea och Elvina
Nu så leker dom "mamma pappa barn" i mitt rum. De är ganska intressant ändå att sitta och lyssna på doms lek. Dom pratar så roligt.
Men ajja nu orkar jag inte skriva mer.. <3



Pusssen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0