Borstat

När jag och Sanna skulle gå och hämta Kalle och Lill-Nicke så låg båda ner i gösselstacken. Fräscht (stavning!!?)
Lill-Nicke såg ut som att han var död medan Kalle låg där och halvsov.
Hästar kan verkligen slappna av..
Sen efter de så har  Sanna och jag  borstat Kalle och Lill-Nicke.  Haha, inte för att han är så liten men säger så för att inte blanda ihop han och pappsen.. Båda heter ju "Nicke" eller kallas de xD
Efter att vi hade borstat så kom mamma och pappa som skulle rida. Vi följde då efter med Flisan som behövde röra på sig.
Dom red på fotbollsplanen vilket var perfekt för då kunde vi titta på. Mamma red jätte fint och duktikt med Kalle. Jag tyckte att hon fick honom att röra sig bra. Pappa red också fint.. Men aah.
Sen efter de så fick jag och pappa öppna en ny bal och slänga in hö till hästarna. Sen så gick vi till Sanna och doms stuga och grillade korv. De var gott de.
Sen så var vi där och snackade lite och nu sitter man här.
Tror att vi ska och rida när jag och hon ätit och så..
Mamma och pappa har farit och ska köpa hamburgare.. Mmmm!
Ja.. De var väll allt från idag, men skriver kanske senare igen..
Nu bilder
Måste ju säga att de ser ut som att han är död...<3










Gullugen !! <3










Ja.. De får duga för idag xD

Pusssen !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, så sööta Hästar :D

Asså vet att ni har fått en ny såg det på en länk!

2011-04-13 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0